2021年12月12日 星期日

股票,估票?股災來到又應該點做?

經常聽到投資朋友口中的一句「希望快啲股災,等我可以掃平貨」。

若果股災真的來臨,大跌50%以上,一次將自己過去幾年的利潤抹去,甚至蝕錢,又見住股票每都跌落去,蝕既錢愈來愈多,自己真係可以好似當日所講咁掃貨?人性話比我地知,呢種人多數都會高追低沽。投資市場邊有得估,咁易撈底就個個巴菲特啦。要成功,就要搵到可複製性,投機係可以賺大錢,但其他人係複製唔到既,相反長時間既價值投資再用月供既方式,就係一個傻得來又行之有效既財富增值方式。當然,買匯豐既就自求多福......

你問我想唔想股災來臨?我就一定唔想既。怕唔怕股災來臨?咁又唔怕,因為佢一定會來,只不過佢幾時來都好,都會應該按系統咁增持優質股,希望8年後可財務自由,FIRE!

6 則留言:

  1. 如果有好好準備對策既話,股災其實係股joy😌

    回覆刪除
    回覆
    1. 互相學習😛,我覺得穩住個心態好重要,夠冷靜先可以執行既定策略,Hope for the best,prepare for the worst。🙏

      刪除
    2. 下跌冇cash 點算?

      冇cash可以透過換馬,去改善回報

      刪除
  2. 謝謝Erik分享
    好多人常用跌九成的股票去證明長線投資唔work,上錯賊船
    以上係可能,所以長線投資包括分散投資,10隻20隻
    全部一齊跌九成機會大幅減少,拉上補下,仍然可行

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes,長線投資都無可能隻隻升,10隻有5隻中都已經唔錯定期review 自己倉位,汰弱留強,慢慢增加勝算。

      刪除